Sunday 12 June 2011

Kuala Selangor :)

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum ~


Hyee, korang . Pe kabo ? sihat ? huhu , banyak cite pulakk hek . hee .

Entry kali ni aku nakk cite pasal semalam Sabtu 11 Jun , aku gi Kuala Selangor .
Keje kawin makcik sedara aku a.k.a pengetua SM Sains K.Selangor. Cehh , pengetua tu .


haha . Yg kawin ni anak dye la kan . Anak pengetua + doktor, mestilah pandai2 kn anknye . 
Haa, yg kawin ni Dr Nursufiani Diana gitu lorhh  . ahaks ! aku panggil 
kak nina jekk . Orangnye not bad lahh . rendah2 gitu . Kak nina ni dapat org Perak, engineer .
Dye nikah at Sabah cuz bpk dye kje at sane . parents dye dh divorce . thats why lahh kt sabah ade, kt k.selangor punn ade . So, aku gi yg at K.Selangor nie jela kann . yg gi Sabah cume fmly pkck aku jekk .
Tu punn dye sambil jalan laa . ermm . So, wedding dye wat at Dewan Prima, KUSESS a.k.a
Kuala Selangor Science School .





dewannnye tk nmpak la ek . tkpe lahh yek . gambar mse at dewan tkde lahh cuz bkn gune camera aku . so, kesimpulannye agk grand le jugekk . tapi pakain pengantin pmpuan simple jek . dye wt sndiri rasenye .
TAPI , dye salah pilih pengapit laa . cuz pengapit overshadow pengantin arr . dah la tinggi , pengantinnye rndah jekk . pakaian nye pun bolehh thn vogue gk . so, kureng best la kan . huhu .its oe lahh . jnji rock . hahah . tema wedding nie peach n ala2 pink jugakk . haha . entah laa . tk tau cmne nak cakap . tapi lawa pelamin dorang n hiasan dalam dewan tuh . dye gunakan bunge rose hidup weyhh  . Yg dtg Datuk n Datin gitu n para doktor2 . hahah . Erm , then mase nak balik , salam2 la . pastu salam atuk sedara aku skali . dye tolong jadi penyambut ttamu at ctu so, lambt cket balik .. Then , aku tgk dye mcm nangis . emm . cian dye, mak aku ckp dye sdehh cuz semua kuaga kitorang dtg except my uncle yg g Sabah tu haa . em, nape dye tk datang ekk ?! sebab , ade lahh sebab2nye . huhu rasie~ cehh . huhu . K, lahh , penat menaip da nie .


BYEBYE ,

2 comments:

Assalamualaikum ! Silalah comment :)

 
All Right Reserved To Me. Edited By NabilaMedan.