Thursday 16 June 2011

Resault ku ! :)

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum ..



Heyy ! how r u ? i hope u are in the pink . HAHA . ape seyhh aku . cam wat karangan lakk !
huhu . okeyy , straight to the point yea . actually , aku nak cite about my resault on mid-year
exam ari tuhh . korang punn same kn ?! haa , korg punye pe cer ? okehh ke ? Ofcoz lha
okehh kan , korang kan pandai2 . hhu . aku jek biase2 . emm . its ok lahh ekk . Haa, resault 
aku okayy ! TAPI 1 failed laa . *sigh*.  +math lha punye psl . hhu . eishh . cikgu aku tk kesa lau aku n 
bberapa kwn aku failed cuz dye kate bese lah tu . Baik gile la kan cikgu 'Jam' nie . hahak ! 
Pastu dye cakap at aku , oke lahh tu, dalam SPM da pass . emm , yela ckgu . tapi aku kne la
teruskan usaha n sampai la dapat puaskan aty aku ! huh . Maklum la, aku nie bab math2 ni
agk 'sloww' cket . Ermm , tk tau lha nape . haishh , lau agame aku ley laa . hehee . 
Oky , back to my resault . Mid-year ni,  tk silap aku, aku cume dapt 3A kot . emm . Berbanding
yang 1st exam tuh aku dapat 7A !! huhu . turun lahh . kali ni banyak B pulakk . emm . sdey2 .
Tak silap aku, ade 6B kot . :) Okeyy la jugak . Agak berpuas hati :) . Tadi kawan aku cakp aku 
dapat num 1 ! HAHA . yeke ?? . tengok jelaa nanti . Aku punn tak cakap lagi at mak aku
about the resault , lau aku cakap resault ley tahan baik , mesti mak aku cakap 'alhamdulillah'~ :)



InsyaAllah , akan ku teruskan usahaku . cewwah !
Takkan lari gunung di kejar . ehh , cm tk kena jekk ? haha . mmg la . Usaha tangge kejayaan  laa!!
Baru betol , hee :)


Doakan lha untuk aku next time okeyy sayang2 ? hehe . aku pun mendoakan shbt2 ku yg lain,
termasuk kalian semua yang membaca entry ku kali ini :) , k laa , nak tido ! Penat meyhh ,
but more to sleepy actually . hehe . i'm fasting right now . huhu .ky , c u all next time !

BYEBYE,



No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ! Silalah comment :)

 
All Right Reserved To Me. Edited By NabilaMedan.