Monday 15 August 2011

Good Luck PMR Candidates !

Assalamualaikum
itu dia, BM, Bi, Math, Sc N Agama

Jumpa kembali ! hoh0 . aku just nak bagi nasihat n wtever lah untuk budak2 nak PMR yang tengah Trial nie . Start daripada hari ni sampai bile nth . huhu . Yela, memandangkan aku pun bekas PMR candidate pass year punye . hek3 . walaupun resault trial aku bese2 jek sebanyak 1A n bpe B n banyak C lau tak silap . hoh0 . tapi, berkat usaha yang aku wat sepanjang lepas Trial tuh, resault aku bole le tahan .
only 4A's . :) . Okehh , kepada budak2 PMR nie, wat the best yek walaupun baru Trial . Study jangan lupe ! . N kalau Resault biasa nanti wat lah banyak latihan ok ! Ia akan membantu kita sebenarnya . Walaupun bosan ! asyik ulang bende yang same jek kan . soalan lebih kurang . huh . Tapi kuat kan semangat ! yeahh. banyakkan berdoa (solat hajat) . wat lah sehabis baik !

Last kata-kata , GOOD LUCK !

Semoga kalian berjaya !
Do the best ! :)
Chaiyokk !

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ! Silalah comment :)

 
All Right Reserved To Me. Edited By NabilaMedan.