Thursday 1 September 2011

MerdekaRayee ! :)

Uitt2 . hoh0 . i'm back :) Setelah 3 hari tk meng-update ape-ape ., kini aku kembali . yeahh !
Haa, Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan yee semua (pada hari semalam! N again, Selamat Hari Raya :) Bz woo Hari Raya 1 hingga la ke-2 . bz marhaban di kampungku yek .

Untuk pengetahuan korang . my family, orang kuat marhaban . hekhek :) tunggak utama biasanya mak aku lahh . sekarang, mk aku da jarang ikut setiap marhaban . so, gantinya aku n seppu2 ku yang lain dan juga adalah sstgh mkck tu . tapi kali ni, aku memang yang tukang bace doa . wee ~ n seppu tukang bawak puji-pujian , . Alhamdulillah habis jugak walaupun kali ni sampai malam rye ke-2 . rumah da betambah laa .

oklah, nk gi Sengkang ! :) byeeee


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ! Silalah comment :)

 
All Right Reserved To Me. Edited By NabilaMedan.