Saturday 15 September 2012

Rayaku Bersama Yang Tersayang :)

Hai semua ! Ish,ish,ish .. Lama sungguh saya tak mengupdate blog ! tengok blog pun jarang . Maaf lah bagi 'sesiapa yg menunggu' entri baru dari saya even sebenarnya tak ado pung ! hahah . saya sedar itu . Saya ni SPM Candidate so , agak busy . especially this month :) haaa, anyway , Selamat Hari Raya Maaf Zahir Dan Batin :)

Sebenarnya, raya haritu memang tak sempat lah kan nak tengok and update blog sebab sebok berjalan . Then, naik jek cuti raya, saya mulakan my daily routine as 'spm student' . Every evening ada kelas! pengsan! and next week nya , we started our TRIAL spm . That's why lah saya busy bebeno . hikhok. Saya update ni pun belum habis lagi weh ! ada 2 more papers . Ekonomi and Seni (Alahaii, seninya aku) .hehe .

Before saya 'hidangkan' mata2 kalian dengan gambar2 yang 'sangat menarik' , hopefully u ols pray for me n wish me luck in this trial ok :) thank you all ! muahh ! =)


Di pagi raya , bermaaf-maafan

my brother and cousins :)

abang and cousins

angah (cousin) and me ! :)

ehem2.. we are sibling ok !

All the girls yaww

againn

KAMI

Only my family . sebelum ni susah sangat nak tunggu semua ada .
semua dah ada, baju pulak yg kureng :P

with my lovely mother @ Desa pinggiran, Putrajaya. banglo gitu . ehem!

WEEE

hehe .

my nephew , budak 31st August ! malam merdeka ni haa :)

with erin , my cousin

at Tasik Proton City

di rumah atuk sedara

with awin, my cousin also :)

Ok, done for this new entry , ada masa, dan panjang umur kita jumpa lagi ! :)


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ! Silalah comment :)

 
All Right Reserved To Me. Edited By NabilaMedan.